15 Mayıs 2010 Cumartesi


Gidiyorum dönüşü olmayan
Bir yola gidiyorum
Susuyorum suskunluğumdan
Faydalanıp ezilircesine
Görüyorum o yolda
Çaresizliğimi görüyorum
Ve durmaksızın yürüyorum
Sanki bir ses duyuyorum
Beni çağıran bir şey
Dönüp arkama bakıyorum
Bakıyorum ki ben
Yanıldığımın farkına varıyorum
Bu yol bitmeyecek sanıyorum
Yalnızlığımla baş başa kalıyorum
Ve düşünüyorum ki uyumak
Bir daha gözlerimi açmamak üzere
UYUMAK İSTİYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder