13 Mayıs 2010 Perşembe


SENDE KALDIM

En çok kurtulmak istediğin
Zamanlar da bana geleceksin
Benden gitmek istedikce bende kalacaksın
Ve ben gidiyorm
belki bir ömür sürecek bu gidiş
belki bir anda kaybolacağım
Sana beni yalnız ben yalnısı bırakıyorum
Hiçbir şeye gerek kalmayacak
Ben hatırlaman için ben içinde olacağım
Gitmelerim sana hep kalmayı hatırlatacak
Çünkü ben seni alıp gidiyorum
Belki binlerce saniye ben seni
Sen beni hatırlayarak geçecek ama
Öyle ir saniyr olacak ki beni sana vuracak
Unutmak için gidilir
Belki de unutamamak için gidilir
Gidemedim gittim ama sende kaldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder