
YALNIZLIĞIM DA
gözlerimi kapatınca düşünürüm seni
gözlerimi açinca karsımda bulmak isterim seni
ellerimle okşasam o mis kokulu tenini
tutsam sımcıcacık ellerini
bilsemki benden başka sevmiyeceksen birini
kalbim attikca seveceğim inanki seni
yanlızlık öyle zorki sensiz
sensiz geçen her günüm
sensiz geçen her saatim
umutlarımdan umut alıyor
öyle zoruma gidiyor ki yaşamak
sanki işkence çekiyorum hayattan
bir başıma kaldığım zaman
düsündükce seni yanlızlığımda
haykırmak geliyor içimden sana
ben yanlızlığımda bile seninleyim
GÖLGEDEKİ ADAM
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder